תינוק- הוראות הפעלהכל אחד בעולמנו הוא שחקן ראשי בבמת המשחק שלו. כל אחד מאתנו נמצא פה לתכלית מסוימת. לכל אחד ואחד מאתנו יש יעוד ויש אנרגיה שמתאימה לכל סצנה וסצנה במשחק חיו. אבל כשאנחנו נולדים, אף אחד לא מגלה לנו את זה. הסיבה היא לרוב שאף אחד פשוט לא יודע את זה, כי לא לימדו אותנו בבית ספר ואף אחד לא כתב את זה בספרים.

תארו לעצמכם שעם כל ילד חדש שנולד, הייתה אמו מקבלת דף הוראות יצרן שכולל את כל המידע הנדרש לגידול הילד. הוראות שימוש- מבנה המערכת הרגשית, תכולת המוצר (הילד)- גנטיקה, תכנית השימוש לאורך כל תקופת המוצר מחולקת לתקופות החיים תוך ציון אופי השימוש, זמן השימוש ועם מי השימוש והוראות לתיקון תקלות. זה לא היה דף הוראות! זה היה ספר עב כרס, ממש תסריט המחולק למערכות ומשחקונים, המפרט לאורך כל תקופת חיי הילד, לאמור, תקופת משחקו, איזה אינטראקציה יהיה לו עם כל שחקן משנה במשחק, מה יהיה משכה, מה הוא לומד ממנה, מהם המאפיינים שלו כשחקן הראשי, ושל כל שחקן משנה במשחק חיו.

 

תארו לכם גם, שלכל ילד שנולד יש פה בחירה חופשית. עובדה שהופכת את התסריט הזה לספר ענק כי בכל צומת בחירה של אותו ילד נפתחות כמה אפשרויות אותן הוא בחר כאופציה להתפתחות בטרם נולד.

ואני שואלת אתכם, עם יד על הלב, אם הינו מחזיקים בספר הוראות כזה איך היו נראים חיינו? האם באמת הייתה לנו בחירה חופשית? האם באמת הינו עוברים תהליכים מפתחים כשאנחנו יכולים לדעת מראש כל קורותינו באותה דרך?

בחיים לא!

אנחנו כבני אדם הישגיים הינו מיד פותחים את הספר ובוחרים בדרך הקצרה. הינו נמנעים מהקשיים ולא הינו מתפתחים, כי ההתפתחות באה דווקא מהכרת החדש והתמודדות עם אתגרים ואנחנו היינו נשארים במעגל הנוחות שלנו. 

אז מה אני באה להגיד?

לכולנו תסריט נסתר כזה ולכולנו מאפיינים מיוחדים משלנו, והסיבה הנשמתית לכך שהגענו לכאן היא כדי לשחק משחק ייחודי ומפתח מבלי לדעת מראש את התסריט. להעלות את המודעות שלנו, לגלות את האיכויות המקוריות שלנו לבחור באמצעותם את המשך דרכינו, לשחק את משחקנו בבחירה חופשית להגיע לפסגות, להשלים תהליכים בכוחות עצמנו ולהתפתח.

.אז מה אני מבקשת ממכם?

אל תיקחו את החיים בכזו רצינות!!!

שחקו את המשחק!!

אתם השחקנים הראשיים על במת חייכם !!!

ולא לדאוג. מה שלא תספיקו בחיים אלו, תוכלו להשלים תמיד בחיים אחרים.

איך משחקים את המשחק וממה נובעות התכונות השונות ומה יוצר יחודיות של כל אדם ואדם.. תשובות בהמשך.

אשמח אם תגיבו, תשתפו ותשאלו שאלות בהמשך הפוסט, אך לשם כך עליכם להכנס לפוסט באמצעות הקלקה על התאריך שלו.

להתראות נורית