לחברות וארגונים

במקום בו ישנם אנשים יש דעות שונות ואי הסכמות וככל שנמצאים יותר זמן יחד החיכוך עולה.

אחד האתגרים העומדים בפני הדרג המנהל בארגון, מראשי הצוותים דרך מנהלי החטיבות והאגפים ועד לראש הארגון, הוא לנהל ולעצב את המרקם וההון האנושי של החברה, שמהווה את המשאב החשוב ביותר ומפתח ההצלחה של כל ארגון וחברה, אך גם המשאב המאתגר ביותר המביא אתו אתגרים יומיומיים משתנים הכוללים מגוון רחב של רבדים ומערכות יחסים בין בני האדם. תפקידו של המנהל לייצר סביבה ארגונית תומכת ומשרתת את הארגון ולטפח ולהנחות את הצוות החל מניהול מוטיבציה, כלים ותקשורת לסביבת עבודה טובה, תקשורת מול לקוחות, גישה חיובית ומציאת פתרונות, ולעיתים אף לנהל שיחות קשות כמו טיפול בהתנגדויות שיחות שימוע פיטורין, ועוד. 

 

תורת  הגישור ככלי תקשורתי

יסודות הגישור, ושיטת הגישור כוללים שבעה אבני יסוד והם ארגז כלים חיוני, בסיסי וחשוב לכל מנהל לצורך ניהול תקשורת נעימה ותקינה עם העובדים מחד ומאידך, להבנת התמונה הכללית הגלויה והנסתרת המאפשרת למקבל ההחלטות להגיע לתוצאה מיטבית בכל סיטואציה החל, מניהול שוטף דרך ניהול קונפליקטים ועד ניהול משא ומתן ושיחות קשות בכל קשת מעגלי ההתנהלות בחברה הכולל צוות, ספקים, לקוחות.

 

משך ההרצאה: שעתיים

משך הסדנה: 5 שעות אקדמיות

משך הקורס: 5 מפגשים שעתיים כל מפגש

 

 נלמד :

  • מהות הגישור וחשיבותו בחיינו
  • שבעת השלבים של יסודות הגישור
  • כלים לזיהוי אינטרסים גלויים וסמויים
  • כלים לפתרון וניהול משא ומתן
  • כלים לזיהוי טיפוסים השונים
  • כלים לניהול מפגשים ושיחות קשות עם לקוחות וצוות.

 

הסדנא דינאמית וכוללת סימולציות מחיי היום יום של הארגון .